sunnuntai 21. syyskuuta 2014

Piiiiiiiiiitkä tauko



On ollu taas pitkä päivittely tauko, mutta mulla on hyvä syy. Kone on rikki, työt loppuivat ja hevosen muutto.

Ekakskin olen tällä hetkellä työtön, suurpyölissä talliyöntekijän työt loppuivat elokuun puolivälissä ja heti muutin Safin Haminan summaan Koivulehdon tallille. Nöpi asuu edelleen puhtäällä, ystäväni luona.

Hiukan on alaston olo ilman tallitöitä ja tallin muutoksen takiakkin. Mutta päätökseeni vaihtaa tallia olen enemmän kuin tyytyväinen! Porukka on aivan mahtava!!! Tallilla on moderni talli, hyvät tarhat, ruhtinaalliset maastot ja kenttä+ maneesi. Talli on pelkkä yksityis talli ja valmentautua voi kunnolla.

Safi on ollut erittäin hyvä eikä etujalan jänne ongelma ole haitannut ollenkaan. Safiin on uudella tallilla kokeiltu iilimato hoitoja, jotka oikeasti toimivat!  Olen käynyt Mervi Visurin valmennus tunneilla.  Nöpilläkin olen käynyt ratsastamassa käyntiä ja Nöpi on kovasti tykännyt tästä.

Todella ihanaa kun voi kaikki päivät vaan lorvia tallilla ja puunata hevosia ja kamoja, mutta kyllä töitä pitäisi pikaisesti löytää.

Jos vaan saan kyydin hommattua niin 4.10  olisi koulukisat Safilla.


2 kommenttia:

  1. upeet noit kuvat safista, sehän on alkan jo liikkumaan :) meki tullaan 4.10 haminaan koulukisoihin, eli nähdään siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyl se osaa jo aika hienosti kulkea! (: Siellä nähdään! (:

      Poista

Kommentoikaa ihmeessä Nöpin sivuja!